• Top Blog Articles
  • Esperia

Τη Δευτέρα 1 Ιουλίου, ο Όμιλος Esperia συνεργάστηκε με το Γενικό Νοσοκομείο Ρόδου για να διοργανώσει με επιτυχία την Ημέρα Δωρεάς Αίματος στην Αίθουσα Βεργίνα. Το αφοσιωμένο προσωπικό μας ήρθε μαζί για να δωρίσει αίμα, αποδεικνύοντας τη δέσμευσή μας στην τοπική κοινωνία.

Στον Όμιλο Esperia, πιστεύουμε στην επίδραση που μπορούμε να έχουμε. Οι ενέργειές μας αντικατοπτρίζουν το σεβασμό μας για το περιβάλλον και τη δέσμευσή μας να στηρίξουμε την κοινότητα που φιλοξενεί όλη μας την οικογένεια. Εμπνέοντας και παρακινώντας την ομάδα μας, στοχεύουμε σε συνεχιζόμενη ανάπτυξη και αριστεία.

Ευχαριστούμε όλους τους εργαζόμενους που συμμετείχαν! Μαζί είμαστε πιο δυνατοί.